Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 16:23:43 +0200

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/00674 aadressile Harju maakond, Saku vald, Üksnurme küla, Valli 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Kinnistu kirdeosa jääb riigitee, 11345 
Rahula-Saku tee teekaitsevööndisse (30 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast). Juurdepääs kinnistule riigiteelt, 11345 Rahula-Saku teelt 
(71801:003:1098), on võimalik vaid Transpordiameti tingimustel ja 
kooskõlastusel. Alternatiivina on võimalik juurdepääs õuealale kohalikult, 
Atiku teelt (71801:001:1552) üle eesvoolukraavi lahendada ehitusprojekti 
koosseisus tagades kraavi toimimise kuivendussüsteemi osana.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26873744>  (menetlus nr: 
413193), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 09.02.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister